Wednesday, September 4, 2013

虚伪

Why would you like to act happy when actually you don't.
Why would you like to act kind when actually you are evil.
Why would you pretend everything is alright when things actually got worst.
I really think that humans are complicated, I don't know how some ppl can be cheerful everyday, be so fucking kind with no hopes no disappointment. And eventho' have a shitty attitude but friends are all around, celebrate birthday, farewell etc.
有谁做任何事情都不要求回报? 请告诉我。
Please don't tell me, yeah i treat him good for no reason. Must be something a reason, "hope he sees it" THIS IS ALSO COUNTED AS A REASON. So don't say some nonsense or bullshits.


我觉得自己做人这几年来太虚伪。
我觉得这不是我自己。
我一直认为多对人好,别人也会对我好。
相反的,我给别人的快乐多过我给我自己。
别人没有像我一样对自己好就在那边自己伤心,真没用。
无论别人讲话有多毒,我还是安静的,简直给人欺负将。



我知道我比很多人幸福,可是心里就是那么不知足。
我觉得我会是那种很坏的女人。

我一直在想:为什么你们不爽的人会是我,为什么被忽略的会是我,为什么被重视的不是我!
为什么偏偏就是要欺负我!!!!!!
我想要有很多朋友,因为我孤单。
为什么偏偏就是遇到三角友谊,而我偏偏就是被另一个不爽的那个。他妈的,我又没有做错事,我只是和另一个比较好讲而已。好羡慕,别人有那么多好朋友,那么多人重视自己。

我觉得写这些很幼稚。不过写了心里舒服很多。

It sucks when noone actually plan for you, eventho you are leaving soon. As tho' they don't remember me, maybe my presence was not that obvious. Unhappy is useless, cannot even eat. Fk.

重视我的人,有几多?
觉得我重要的人,有谁?

有我的爸爸妈妈是我一生中最幸运的事。
别人我可以不要,唯独是他们。

K, done crapping shits.
Its 2AM. I should sleep. Nites bye.












0 comments:

 

Template by Suck my Lolly